Decizia Grupului Renault de a deschide o fabrica in orasul
marocan Tanger unde se produc masini Dacia a ridicat multe semne de
intrebare si a nascut o serie de speculatii. Multi s-au grabit sa arunce
in piata informatii legate de o posibila inchidere a uzinei de la
Mioveni, sustinand ca francezii si-ar dori o relocare totala in
Maroc.Astazi, Jérôme Olive, directorul general al Automobile Dacia, a
vorbit foarte clar despre motivele care au stat la baza hotararii
francezilor de a investi in noi unitati de productie. El a explicat ca
uzina Tanger a fost necesara dupa ce fabrica de la Mioveni, care produce
360.000 de vehicule pe an, a ajuns la “o dimensiune corecta”.
“Am decis sa facem o uzina in afara Romaniei pentru ca suntem convinsi ca uzinele dimensionate la 360.000 de vehicule pe an sunt la dimensiunea corecta. Dublarea uzinei din Romania ni s-a parut nerezonabila, deoarece s-ar fi creat probleme de organizare a muncii, de management, de ordin social. Dacia, si acesta a fost obiectivul nostru, a devenit o marca internationala. Toate marcile internationale din industria auto au capacitati de productie in afara tarii de origine”, a afirmat Jérôme Olive.
Tot astazi, directorul general al Automobile Dacia a pus capat speculatiilor legate de o posibila plecare a Grupului Renault din Romania. El a tinut sa precizeze ca firma franceza a investit, in ultimii ani, in tara noastra 2 miliarde de euro, iar in 2012 sunt programate proiecte in valoare de 250 de milioane de euro.” Iata inca un argument in plus pentru a opri delirul unora, nu s-au investit 250 de milioane de euro pentru a pleca. In 2012 am investit 250 de milioane de euro. Nu cunosc nicio alta companie care sa fi investit atat de mult “, a punctat directorul general al Automobile Dacia.
“Am decis sa facem o uzina in afara Romaniei pentru ca suntem convinsi ca uzinele dimensionate la 360.000 de vehicule pe an sunt la dimensiunea corecta. Dublarea uzinei din Romania ni s-a parut nerezonabila, deoarece s-ar fi creat probleme de organizare a muncii, de management, de ordin social. Dacia, si acesta a fost obiectivul nostru, a devenit o marca internationala. Toate marcile internationale din industria auto au capacitati de productie in afara tarii de origine”, a afirmat Jérôme Olive.
Tot astazi, directorul general al Automobile Dacia a pus capat speculatiilor legate de o posibila plecare a Grupului Renault din Romania. El a tinut sa precizeze ca firma franceza a investit, in ultimii ani, in tara noastra 2 miliarde de euro, iar in 2012 sunt programate proiecte in valoare de 250 de milioane de euro.” Iata inca un argument in plus pentru a opri delirul unora, nu s-au investit 250 de milioane de euro pentru a pleca. In 2012 am investit 250 de milioane de euro. Nu cunosc nicio alta companie care sa fi investit atat de mult “, a punctat directorul general al Automobile Dacia.
Comments
Post a Comment