Skip to main content

Taximetrist violat de o femeie sub amenintarea cutitului


Un taximetrist din Tulcea a fost obligat să întreţină raporturi sexuale de către o clientă care a sunat la firma de taxi şi a solicitat să i se aducă o sticlă de vin acasă. La scurt timp, femeia a repetat comanda, iar întâmplarea a făcut ca taximetristul care i-a adus-o să fie acelaşi: Nicolae.

Tulceanca nu a stat pe gânduri mult timp, a făcut o a treia comandă de cumpărături la domiciliu, însă scopul a fost cu totul altul. Ea l-a tras pe taximetristul de 30 de ani în interiorul locuinţei, unde l-a obligat să facă sex cu ea şi i-a aplicat mai multe lovituri de cuţit care l-au băgat pe acesta în spital.

"Mi-a zis că în seara asta voi fi al ei. A scos un cuţit de la spate şi sub ameninţarea cuţitului m-a forţat să facem dragoste.  Am fost dezbrăcat, am fost condus în dormitor şi de-acolo s-antâmplat ce s-a-ntâmplat. Treaba era cum era... Deci eu nu puteam să întreţin un raport sexual, deoarece mă aflam sub ameninţarea cuţitului", a declarat Nicolae pentru un post de televiziune.

Deşi sleit de puteri, taximetristul a reuşit să se baricadeze în bucătărie, de unde a sunat la 112 pentru a solicita intervenţia forţelor de ordine, care l-au eliberat în cele din urmă. Prezenţa poliţiştilor nu a părut să fie motiv de intimidare pentru femeia dezbrăcată, care repeta în continuu că îl doreşte pe bărbat. Ea a fost a fost dezarmată de oamenii legii.

"A predat cuţitul unui unui agent de poliţie, continua să strige că mă iubeşte, că mă vrea în continuare. Din discuţiile agenţilor de poliţie aş fi fost bărbatul ideal pe care-l căuta pe internet de ceva timp sau de toată viaţa ei", a mai spus bărbatul violat.

Potrivit oamenilor legii, între femeie şi taximetrist a avut loc un act sexual sub ameninţarea cuţitului. "Nu a fost tentativă, a fost chiar viol consumat", susţin poliţiştii.

Femeia a fost internată la Psihiatrie. Ea riscă acum închisoare de la 5 la 10 ani.


Sursa: gandul

Comments