Skip to main content

Cele mai tari 50 de replici de agatat

Un articol de intimatemedicine.com preluat de sexgen.ro si apoi de mine. Unele dintre aceste replici sunt chiar haioase:


1. Stiu pe cineva care te gaseste foarte atractiva. Daca nu as fi atat de timid, ti-as spune cine...

2. Pot sa-ti cumpar ceva de baut sau ar trebui sa iti dau banii?

3. Esti religioasa? [De ce?] Pentru ca esti raspunsul la rugaciunile mele!

4. Imi poti arata drumul... spre inima ta?

5. Tocmai ai iesit din sauna cumva? [Nu, de ce?] Pentru ca esti atat de fierbinte!

6. Ai cumva o harta? [Nu, de ce?] Pentru ca tocmai m-am pierdut in ochii tai!

7. Nu fi atat de pretentioasa... nici eu nu am fost!

8. Mi-am pierdut memoria. Vin aici des?

9. [Atinge-i sfarcul] Oh, imi pare rau. Am crezut ca este un nume scris in Braille.

10. Iti amintesti de mine? Oh, da, ne-am intalnit numai in visurile mele...

11. Buna dimineata, ce vrei la micul dejun?

12. Poate nu esti cea mai frumoasa din camera, dar frumusetea la fel de departe ca intrerupatorul.

13. Buna, ti-a mai spus cineva ca dintii tai sunt uimitori?

14. Ai o oglinda in geanta? [Nu, de ce?] Pentru ca ma vad deja in chiloteii tai.

15. Daca ar cadea o stea de fiecare data cand ma uit la tine, cerul ar ramane fara stele.

16. Dragostea mea pentru tine e ca diareea. Pur si simplu nu ma pot abtine.

17. Daca casa ta e acolo unde ti-e inima, casa mea este in tine.

18. Cu siguranta esti o vrajitoare. De fiecare data cand ma uit la tine celelalte femei dispar.

19. Daca ai fi un drog, as lua o supradoza.

20. Daca fiecare gand ar valora un leu, as fi sarac pentru ca nu ma gandesc numai la tine.

21. Tatal tau este brutar? [Nu, de ce?] Pentru ca ai niste "chifle" atat de fierbinti.

22. Daca te-as intreba daca vrei sa faci sex cu mine, ai raspunde la fel ca la intrebarea asta?

23. Stii cine face din ochi si face sex ca un tigru? [Nu.] [Fa-i din ochi.]

24. Este o rochie frumoasa, dar stii, amandoi ne-am nascut goi.

25. Soarele tocmai a rasarit sau e doar zambetul tau?

26. Pot sa am o fotografie cu tine? [De ce?] Ca sa ii arat lui Mos Craciun ce vreau de Craciun.

27. Ufff... fundul tau este fierbinte! Vrei sa-l vezi pe al meu?

28. Oh, ce catel dragut. Are cumva un numar de telefon?

29. Te superi daca impartim un taxi pana la mine acasa?

30. Domnisoara, esti mai sexy decat picioarele de curcan!

31. Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa trec iar?

32. Ai venit cumva din spatiu? [Nu, de ce?] Pentru ca mi-ai rapit inima.

33. Mi-am pierdut ursuletul de plus, pot sa dorm cu tine?

34. Pantalonii astia sunt pentru astronauti? [Nu, de ce?] Pentru ca fundul tau nu este din lumea asta!

35. Probabil esti obosita. Ai umblat prin mintea mea toata ziua...

36. Mi-am pierdut numarul de telefon. Pot sa-l am pe al tau?

37. Cred ca tu esti cauza incalzirii globale!

38. Frumosi pantaloni. Pot sa incerc fermoarul?

39. Poti sa ma saruti daca gresesc, dar cumva esti cea mai buna prietena a bunicii mele?

40. Mi-am pierdut virginitatea... pot sa o am pe a ta?

41. Pot imprumuta telefonul tau? [De ce?] Deoarece i-am promis fostei ca o sun cand gasesc pe cineva mai bun...

42. Pinguin gras! [Poftim?] Nimic, am vrut doar sa sparg gheata...

43. Stai in capul mea de atata vreme, incat ar trebui sa iti cer chirie!

44. Cat cantareste un urs polar? [Nu stiu, cat?] Suficient cat sa sparga gheata.

45. Iti place de mine, dar crezi ca mie imi place de tine?

46. Oh, ce camasa draguta... pot sa o imprumut?

47. Buna! Numele meu este Sansa. Am vreo una?

48. Frumosi pantofi! Vrei sa facem sex?

49. Daca ai fi actiuni la bursa, le-as cumpara pe toate.

50. Tatal tau trebuie sa fie terorist. [De ce?] Pentru ca esti o adevarata bomba!

Comments