Skip to main content

Guess Who - Onoare (Videoclip)



Muzică: Guess Who / Mitză
Aranjament muzical: Guess Who
Text: Guess Who
Trompetă: Harvis Cuni Padron
Synth: Vlad Lucan
Bass: Ionuț Șerban
Tobe: Vlad Bolborea
Mix / master: Bunicu' Magic
Scenariu: Guess Who / Iulian Moga
Regie: Iulian Moga
D.O.P.: Liviu Marghidan
Label: Okapi Sound

Conține pasaj din „Triunghiul Morții" (1999) de Sergiu Nicolaescu

http://okapisound.com
http://www.facebook.com/GuessWhoRomania

Booking: cristi@musicexpert.ro / 0746.224.499 (Cristi Ochiu)
PR: pr@okapisound.com

Versuri:

A dispărut de mult se pare
Orice bun simț, gest sau bună purtare
Orice vis e șterș din clasele primare
Sistemul dă o mare eroare
Țara asta merge singură la vale
Cavalerii nu mai au nicio onoare
Fură organizat într-o mare dezorganizare
Și ăsta e un mare semn de întrebare
E lumea a treia, cam aici ai nimerit
Scapă cine poate, restul s-au obișnuit
Debranșați de la condiții de trăit
Tinerii se întreabă cu ce dracu au greșit
Am întâlnit și români fericiți, doar pe afară
Am întâlnit și români păcăliți, cam o țară
Am întâlnit și români liniștiți, prima oară
Dar e a nu știu câta oară când e o lipsă clară de...

Refren (x2):

Onoare, e
Ceva ce multă lume n-are, e
Toți se calcă în picioare
Doar pentru atâtea lucruri fără valoare

Ne-au zis „închideți ochii, ăsta e viitorul"
Și-am ieșit în stradă aproape tot poporul
Când am câștigat, am găurit și tricolorul
Crezi că am fi făcut la fel dacă am fi știut adevărul
E că am inventat și avionul
Însă toate ne-au zburat din mâini la fel ca patrimoniul
Toți românii au sărbătorit în doliu
Nu au câștigat o țară, doar un teritoriu
Că fiecare trage pentru el, pentru cheltuieli
Pentru încă nu știu câte primăveri
Și nu e nimic personal, dar n-a fost vreodată altfel
Noi nu ne-am ajutat, n-am învățat din greșeli
Să mor pentru țară? Zi-mi, de ce să fac asta?
Când țara asta moare înaintea mea
Și partea cea mai grea e că o simte fiecare
Că în continuare e o totală lipsă de...

Refren (x2):

Onoare, e
Ceva ce multă lume n-are, e
Toți se calcă în picioare
Doar pentru atâtea lucruri fără valoare

Comments