Skip to main content

Guess Who feat. Fely - Fără Titlu


Muzică: Mitză / Guess Who
Text: Guess Who
Aranjament Muzical: Guess Who
Clape: Viky Red
Bass: Ionuț Șerban
Trompetă: Harvis Cuni Padron
Trombon: Antonio Segui Rolando
Mix / Master: Bunicu' Magic
Label: Okapi Sound

http://okapisound.com
http://www.facebook.com/GuessWhoRomania

Booking: cristi@musicexpert.ro / 0746.224.499 (Cristi Ochiu)
PR: pr@okapisound.com / 0760.275.155 (Mihnea Ciobotaru)



Strofa 1:

Eram fără faimă, fără fani, fără bani
Un tânar cam de douăzeci de ani
Cu centura neagră la răbdare, șapte dani
Și câțiva ani lumină distanță de ce-mi doream
Oficial nu existam, neoficial munceam
La negru nu-mi plăcea ce făceam, dar visam
La un studio și strângeam
Pentru cariera mea de rapper ban cu ban
Și după un an în care am strâns doar un salariu
I-am zis: „șefu', plec că-mi lipsește un detaliu"
Și cum muzica e singura pe care pun accent
Mi-am propus să scot album independent
Și am zis să scot pe net și dacă toate merg
Tre' să fac direct un ditamai concert
Oricum n-am ce să pierd, doar eu știu prin ce trec
Și da, o să mor de ciudă dacă nu încerc
Am terminat „Probe Audio"
Cu Agresiv și cu Grasu în primul nostru studio
Am alergat ca Super Mario
Consolat de gândul că mă fac mare „yo"
Și nu am ratat momentul
Am scos exact ce nu ai scoate tu
„TU", „TU", „TU" fredonează publicul
Refrenul ăla tâmpit al lui Spike și Guess Who
Și poate am mai trecut prin asta sau poate că nu
Ce deja-vu, am impresia că nu, dar se întâmplă
Din nou am primit tot creditul
Din partea tuturor, cred că te numeri și tu
Mă crezi sau nu, nu am avut niciun plan
Am avut un vis pe care îl tot visam
Am pariat tot până la ultimul ban
Mi-am pus în muzica asta tot ce aveam

Refren:

Să spună cineva care n-ar vrea, care n-ar lua
TOT, eu nu cunosc pe cineva
Care să simtă altceva, spune că tu n-ai vrea
Spune că tu n-ai lua

Să spună cineva care n-ar vrea, care n-ar lua
TOT, eu nu cunosc pe cineva
Care să simtă altceva, spune că tu n-ai vrea
Spune că tu n-ai lua TOT

Spune că tu n-ai vrea TOT
Spune că tu n-ai lua TOT
Spune că tu n-ai vrea, spune că tu n-ai lua
Spune că tu n-ai vrea TOT (x2)

Strofa 2:

Unii spun că Guess Who e ăla ce strică rap-u'
La mine țipă restu', cică e tot tineretu'
Adică, tinere, tu, cine te îndeamnă să nu?
Sau cine-ți spune să da, nu cumva muzica?
Muzica mea e a ta, lumea ascultă deja
Lumea crede ce vrea ea, te aplaudă sau te poate judeca
Dar te poate critica
Partea bună e că mie nu-mi pasă de partea rea
Că ăsta nu e un hobby, nu e un moft, nu e o joacă
Nu e un job, nu e o muncă, e cu totul altă treabă
E înăuntrul meu și nu mai pleacă
Muzica asta nu se oprește niciodată
A fost odată, nu eram prea cunoscut
Acum merg pe stradă și unii mă văd un încrezut
Alții îmi strâng mâna și îmi spun că-i ajut
Că în viziunea lor pentru asta sunt făcut
Poate asta mi-am dorit, poate așa s-a nimerit
Poate am fost în locul bun la momentul potrivit
Poate am pierdut ceva, poate am jucat cinstit
Poate am câștigat deja, ce mă face fericit
Poate am ce n-am avut și înseamnă că m-am vândut
Sau poate pur și simplu am făcut TOT ce-am vrut
Și asta pentru mine înseamnă mult
Într-o țară în care din principiu totul e urât
Asta e o poveste fără titlu
Viața mea e un meci fără arbitru
Sună complicat, dar e foarte simplu
Fac muzică și asta îmi ocupă tot timpu'

Refren:

Să spună cineva care n-ar vrea, care n-ar lua
TOT, eu nu cunosc pe cineva
Care să simtă altceva, spune că tu n-ai vrea
Spune că tu n-ai lua

Să spună cineva care n-ar vrea, care n-ar lua
TOT, eu nu cunosc pe cineva
Care să simtă altceva, spune că tu n-ai vrea
Spune că tu n-ai lua TOT

Spune că tu n-ai vrea TOT
Spune că tu n-ai lua TOT
Spune că tu n-ai vrea, spune că tu n-ai lua
Spune că tu n-ai vrea TOT (x2)

Comments